“Oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai facut, dar nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.”

Vorbele Mayei Angelou au o aplicabilitate foarte mare in organizarea unui eveniment. Participand la diverse evenimente, atat private cat si alte tipuri, ne-am dat seama ca succesul nu vine din cat de scumpe sunt fetele de masa sau aranjamentele florale cu care ne afisam in fata invitatilor. Frumusetea hostess-elor cu care ii intampinam pe participanti sau bufetul cu care ii destindem pe acestia, sunt lucruri necesare, de bun gust, aproape nelipsite de la evenimentele de astazi, dar care nu garanteaza intotdeauna un real succes.
Ce inseamna sa-ti organizezi evenimentele cu noi? Inseamna sa te bucuri de cei dragi in cele mai importante zile din viata ta.

Fie ca esti mireasa, proaspata mamica care va avea botezul bebelusului, autor de carte si te pregatesti de lansare sau pur si simplu iti promovezi noua afacere printr-un eveniment, sau de ce nu, vrei sa-ti ceri iubita in casatorie, etc…In oricare din aceste situatii te afli, vei fi in centrul atentiei si nu uita ca starea ta se transmite celor din jurul tau. Alege relaxarea si bucuria, emotii pozitive rezultate din satisfactia cu care ti-ai organizat evenimentul. Demonstreaza ca poti reusi asta fara prea mult stres si agitatie. Te invitam sa demontam impreuna ideea ca in ziua evenimentului trebuie sa fii stresat ca totul sa iasa perfect.
Zen Events, cu maxima atentie si dedicatie, te ajuta si sa:
– iti identifici viziunea evenimentului pe care il organizezi;
– iti stabilesti foarte bine bugetul( un eveniment reusit te ajuta sa castigi nu sa pierzi);
– planifici dupa gusturile tale;
– oferi divertisment si relaxare;
– sa creezi amintiri;
Te asteptam cu drag si prietenie!